Nový zákaznický program a ceník servisu

 

Vážení zákazníci,

 

Od nového roku 2015 bude v provozu nový zákaznický program pro nové i stávající zákazníky. Nově budou nastaveny 3 kategorie a zákazníci budou do jednotlivých kategorií zařazeni dle následujícího klíče:

 

Kategorie I:       

 

Podmínky:          Do této kategorie budou zařazeni noví zákazníci, kteří v naší prodejně uskuteční obrat resp. jednorázový nákup ve výši alespoň 10.000,- Kč. Stávající zákazníci, kteří v roce 2014 uskutečnili obrat nižší, než uvedený budou do tohoto programu zařazeni automaticky také.

Výhody:              Sleva 5% na veškeré zboží i zlevněné?

                               Sleva 5% na servisní díly.

                                               Zasílání informací o novinkách 1x měsíčně

 

Kategorie II:

 

Podmínky:          Do této kategorie budou zařazeni všichni jejichž obrat resp. jednorázový nákup za uplynulých 12 měsíců přesáhne 30.000,- Kč. Stávající zákazníci, kteří v roce 2014 uskuteční obrat 30.000,- Kč a více budou do tohoto programu zařazeni automaticky. Pokud zákazník v následujícím roce (12 měsíců) nedosáhne uvedeného obratu, bude přesunut do kategorie I. Zákazníky, kteří vstoupili do zákaznického programu v roce 2014 žádáme, aby při požadování slevy předložili účtenku prokazující nákup v uvedené výši. Díky technickému problému, nejsme schopni požadovaný obrat evidovat.

Výhody:              Sleva 10% na veškeré zboží i zlevněné?

                                               Sleva 10% na servisní díly a 5% na servisní práce

                               Přednostní řešení servisu kol.

                               Zasílání informací o novinkách 1x měsíčně

 

Kategorie III:

 

Podmínky:          Do této kategorie budou zařazeni všichni jejichž obrat resp. jednorázový nákup za uplynulých 12 měsíců přesáhne 50.000,- Kč. Stávající zákazníci, kteří v roce 2014 uskuteční obrat 50.000,- Kč a více budou do tohoto programu zařazeni automaticky. Pokud zákazník v následujícím roce (12 měsíců) nedosáhne uvedeného obratu, bude přesunut do kategorie II. Zákazníky, kteří vstoupili do zákaznického programu v roce 2014 žádáme, aby při požadování slevy předložili účtenku prokazující nákup v uvedené výši. Díky technickému problému, nejsme schopni požadovaný obrat evidovat.

Výhody:              Sleva 15% na veškeré zboží i zlevněné?

                                               Sleva 15% na servisní díly a 5% na servisní práce

                               Přednostní řešení servisu kol.

                               Při opravě kola delší jak 48 hodin zapůjčení kola z testovacího programu zdrama (bez záruky v případě, že kola jsou půjčena).

                               Zapůjčení testovacího kola bez skládání zálohy.

                               Zasílání informací o novinkách 1x měsíčně


 

 

0 ks
Košík  0 CZK
  • volejte 606 039 889
  • KONTAKT
  • To se mi líbí